Άννα Βίσση: Φωτογραφίζεται στην Νέα Υόρκη και αποκαλύπτει: “Θα κάνω παρέα με τον εγγονό μου!”

Λίγο πριν την επιστροφή της στην Ελλάδα, η Άννα Βίσση φωτογραφήθηκε στους δρόμους της Νέας Υόρκη και μίλησε για τον ερχομό του εγγονού της, την ευτυχία της κόρης της, τον παππού Καρβέλα και τα δημοσιεύματα που την θέλουν κατά καιρούς να είναι σε κόντρα με την Δέσποινα Βανδή.


Ποζάροντας στο φωτογραφικό φακό της Κριστίν Κρόκος για το “ΟΚ!”, η Άννα Βίσση δηλώνει χαρούμενη που έγινε γιαγιά και αποκαλύπτει πως είναι cool με το χρόνο που κυλά. “Δεν είμαι από τις γυναίκες που παθαίνουν υστερία με τις ρυτίδες και πάνε να κάνουν βλακείες στο πρόσωπό τους”, δήλωσε χαρακτηριστικά.




Για τον εγγονό της αποκάλυψε: “Θέλω να κάνω παρέα με τον εγγονό μου... Είμαι ερωτευμένη με τον Νίκο Jr! Είναι πολύ ωραίος γκόμενος!” και πρόσθεσε: “Συγκινούμε που φωνάζω τον Νίκο (σ.σ. Καρβέλα) παππού και γελάμε”.

Μιλώντας για την ώρα του τοκετού της Σοφίας, δήλωσε: “Κατά την διάρκεια του τοκετού ήμουν πολύ ψύχραιμη, αλλά και πολύ συγκινημένη. Είχα ανησυχία αλλά χωρίς πανικούς".

Όσο για το πώς νιώθει πλέον η ίδια;
“Αυτό τον καιρό με ρωτάνε όλοι πώς αισθάνομαι που είμαι γιαγιά. Είναι ένας καινούργιος κύκλος ζωής για μένα. Αυτό που ζω, όχι μόνο δεν με γερνάει, αλλά με ανανεώνει. Θέλω να είμαι καλά και να δω τον εγγονό μου να μεγαλώνει, να τον κάνω παρέα. Μέσα στον ανασφαλή μου κόσμο, αυτό με δυνάμωσε. Γουστάρω που είμαι γιαγιά και έχω το εγγόνι μου!”.





Παράλληλα, η Άννα ξεκαθάρισε πως δεν πιέζει την κόρη της Σοφία για γάμο, αφού εκείνη ήδη ζει σαν παντρεμένη. Εξάλλου, το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να είναι ευτυχισμένη η κόρη της.

Τέλος, για τα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν κατά καιρούς και την θέλουν να είναι σε κόντρα, εξομολογήθηκε πως κάτι τέτοιο “δεν παίζει”. “Ποτέ δεν με ενόχλησε (σ.σ. η σύγκριση). Η πίεση που μου ασκούσαν κάποιοι με ενοχλούσε για να βγάλουν μια ατάκα, είτε είχε να κάνει με την Δέσποινα Βανδή, είτε με τον σύντροφό μου, είτε με κάποιο θέμα”.

Διάβασε περισσότερα στο “OK!” που κυκλοφορεί!